שליכט צבעוני בשער אפרים

מהם היתרונות של השליכט?

יתרונות רבים שכדאי שנכיר-

השליכט הצבעוני אינו רק ציפוי חיצוני הוא גם חלק חשוב מהנראות העיצובית הסופית של הבית, אך לפני הכל חשוב מאוד להכיר את היתרונות שמגיעות בנוסף לעיצוב.
לחומר יתרונות רבים וזה הסיבה שבעלי מקצוע רבים בוחרים דווקא בו לציפוי החיצוני ולא רק בגלל המראה הדקורטיבי והאפשריות העיצוביות הרבות.

סדקים ופגמים-

יתרון ראשון וחשוב מאוד הוא הגמישות של החומר המאפשרת לחומר את היכולת לגשר על סדקים בקיר העלולים להיווצר מתנועות הקרקע. זה יתרון נורא חשוב מפני שהסדקים האלו יכולים לגרום לחדירת מים ולפגיעה בעיצוב ובמראה, השליכט גמיש ויכול להמתח ולהתרחב על פי תו תקן 1731 לעד מילימטר אחד ואפילו יותר. להסתיר את הסדקים וגם לאטום אותם ואת החורים קטנים היכולים לגרום להרבה בעיות בעתיד. כמובן שבמקרים בהם הסדקים רחבים וקיימים המון פגמים בקיר, יש פתרונות שונים וישנם חומרים שיכולים לפתור את זה בדרך הקלה כגון- דבקים לחיזוק תשתיות או רשת אינטרגלס.

איטום מפני מים-

היתרון השני הוא העמידות הגבוהה של החומר מפני מים ולחות. מפני שרוב השימוש בשליכט נמצא בקירות חיצוניים, הבחירה בחומר צריכה להיות מותאמת למזג אוויר הרבה יותר מבחירת חומר לצביעה בקירות פנים. בגלל זה זהו יתרון נורא חשוב בגלל שמזג אוויר בעייתי עם סופות וגשם לא צריכה להיות הדאגה שלנו כאשר בחרנו בשליכט, מפני שהוא נותן מענה בכך שהחומר אינו סופג מים ולחות. החומר דוחה מים ורטיבות ובך מאפשר לקיר לנשום ולא נצטרך לחזור על הפעולה והמראה והצבע ישמרו למשך שנים ללא דאגה.

עיצוב ונוחות החומר-

היתרון השלישי הוא הנוחות של החומר מבחינת היישום בזמן הביצוע והאפשריות העיצוביות הקיימות, החומר נוח לשימוש, נמרח בקלות ואפשר לבצע אותו לבד מה שיכול להוזיל עלויות. השליכט מביא עיצוב משמעותי במראה הבית במיוחד שהוא הגימור הסופי של הבית, והוא החלק הכי נראה לעין ובכך נרצה שהוא יהיה החלק המשמעותי מבחינה עיצובית והכי מיוחד שיש. קיימים לשליכט מגוון ענקי של צבעים וטקסטורות ובכך מתאפשר ליצור מראה ייחודי.

שליכט צבעוני פיגמנטופ

בשליכט של פיגמנטופ קיימים כל היתרונות!

לאחר שקראנו את היתרונות והבנו שאין לו מתחרים מבחינת איכות ויתרונות. נרצה להשתמש רק בו לציפוי קירות ולצד כל היתרונות המעולים הוא נותן לנו את האפשרויות העיצוביות ענקיות עם עולם של גוונים וטקסטורות! מה מתאים לבית שלכם? פיגמנטופ כאן לתת לכם את האפשרות לקבל את ההחלטות במהירות ועל הצד הכי טוב שיש עם המון ניסון של העובדים בפיגמנטופ – השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר משתלמת וחומר העומד בסטנדרט הגבוהה ביותר!

בואו לדבר איתנו! נשמח לשמוע מכם, לייעץ ולהסביר על שליכט צבעוני.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

קבלנים, אדריכלים, מעצבי בתים, עובדים ובעלי בית - כמה פעמים נתקלתם במצב בו, השליכט שבחרתם לביצוע העבודה הגביל את התוצאות שרציתם?

זה הסוף למגבלות