מניפת צבעים של פיגמנטופ מלאה בגוונים במיוחד לבית שלך!

אתם בטח זוכרים את ציפוי ה"שפריץ" הישן והמוכר שהיה נפוץ מאוד, בשנים האחרונות פותחו פתרונות מתקדמים ואסתטיים יותר כשהשליכט הצבעוני הוכרז כשליט הבלתי מעורער בבנייה חדשה, בשיפוץ בניינים קיימים ואפילו בתוך הבית כאלמנט עיצובי. אך לא פחות חשוב לדעת לבחור את הגוון המתאים ומה כל שילוב של צבע וגוון יכול לסייע לכם לעצב את הבית בצורה הכי טובה שיש! הכירו את מניפת צבעים של פיגמנטופ-
חברת פיגמנטופ שמה לה למטרה שבחירת הגוונים והטקסטורות ייעשו בקלות ובהנאה ויזכרו כחוויה טובה מתהליך בניית הבית. 
בחירת הגוון נעשית בין סוכן המכירות או יועצת הצבע של החברה לבין הלקוח, לאחר שנבחר בין 2 ל- 4 אופציות של גוון וטקסטורה סוכן המכירות מכין ללקוח דוגמא של הגוון, הדוגמא תבוצע על הקיר או על גביי לוח עץ.

ישנם עוד מגוון רחב של גוונים. הגוונים הינם להמחשה בלבד ומומלץ לקבל דוגמא לפני הזמנת החומר.

אצלנו תוכלו למצוא מניפת צבעים רחבה שתהפוך את הפרויקט הבא שלכם להכי יפה שיש!

בחירת הצבע המושלם לבית שלנו הוא החלק הכי חשוב בתהליך! החלק החיצוני של הבית הוא החלק המשמעותי ביותר של מראה הבית הוא מביא ליידי ביטוי את הייחודיות של הבית שלנו.
תהליך הבחירה של הצבע הוא לא קל צרו קשר ונקבע פגישה ואנו בפיגמנטופ נעזור ונייעץ לכם בכל התהליך מבחירת הצבע ממניפת הצבעים והתאמתו לבית והסביבה ועד יישום החומר.

במעבדה של פיגמנטופ עומלים על פיתוח חומרים, טקסטורות וגוונים המתאימים לתשתיות שונות ולרוח הזמן. אנו בפיגמנטופ נותנים חשיבות גדולה לגוון והטקסטורה שתבחרו לפרויקט שלכם, המטרה שלנו שכל לקוח , בין אם הוא אדריכל, מעצב, קבלן או לקוח פרטי יקבל מאתנו את מניפת הצבעים הסיוע והעצה המקצועית שיעזרו לו לבחור את צבע השליכט והטקסטורה שמתאימים לפרויקט שלו.

צבעים טרנדים לשנת 2022

קיימים כל כך הרבה צבעים וטקסטורות שונות והבעיה הכי קשה היא איזה צבע נבחר לבית שלנו? ומה יהפוך אותו להכי יפה וייחודי?
משנה לשנה אנו רואים שינוי בגוונים של צביעת הבית והשנה מצאנו לראות שהמון העדיפו את הצבעים הקרים והניטרליים יותר.
אז מהם צבעים קרים בעצם ? אז בקצרה הצבעים הבהירים יותר לדוגמא שמנת, לבן, קרם ועוד מגוון רחב שקיימים ב- מניפת צבעים הם צבעים קרים והם הדבר הכי חם היום!
בשנים האחרונות בשונה מ2020 המון העדיפו להשתמש בצביעת הבית בגוונים כהים יותר אך השנה רובם הגדול של האנשים בין אם הוא אדריכל, קבלן וכל בעל מקצוע אחר הלכו על הקלאסי והצבעים הבהירים שמשתלבים לכל גווני הבית בלי בעיה, עם הגוונים הבהירים אפשר לתת בקלות המון אפקטים וגימור אופנתי וייחודי עם המון עיצוב מסוגנן ונוח.

לקבלת ייעוץ ובחירת הצבע לבית שלכם השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי

מהו כל צבע?

צבע הוא מה שאנו רואים אך ישנם המון גוונים ב- מניפת צבעים ותופתעו לשמוע שיש השפעה של הצבע בביתנו על מצב הרוח, בואו לקרוא ולדעת מה כל צבע מסמל ואיפה כדאי לשלב אותו בחלל הבית- 

לבן – הצבע הלבן נותן תחושה קלאסית והוא נורא נקי וצריך לדעת איך לשלב אותו נכון שייתן עומק והחלל לא יראה משעמם וחסר אלגנטיות, ישנם המון גוונים לבנים במניפת הצבעים כך שאפשר לשלב אותו נכון ולתת עומק ולחבר אותו עם המון גוונים.

אדום – צבע מלא תשוקה, הוא מעורר המון עניין ומושך תשומת לב וצריך לדעת לשלב אותו נכון כל מי שיתקל בו בחלל הבית ישים לב אליו מיד.

צהוב – צבע שמשדר אווירה חמה מפני הגוון השמשי שלו, עדיף שלא לצבוע את הכל בצהוב ולשלב אותו בחלקים קטנים של הקיר שלא נרגיש "מסונוורים" מהגוון הבוהק שלו.

כחול – צבע נועז מלא חיים שישר מתחבר לנו לצבעי המים והשמיים, אפשר לשלב אותו בכל מקום בבית אך חשוב לשמור על איזון במיוחד בבחירת הגוון שלו.

ירוק – צבע שמזכיר לנו את הטבע אפשר להשתמש בו בהמון גוונים ייחודיים, ירוק בקבוק או ירוק פיסטוק הם גוונים שכדאי להשתמש בהם והם יכולים להוסיף לבית עניין ולהפוך אותו לנועז!-

מניפת צבעים שליכט צבעוני

בואו לדבר איתנו! נשמח לשמוע מכם, לייעץ ולהסביר על שליכט צבעוני.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

קבלנים, אדריכלים, מעצבי בתים, עובדים ובעלי בית - כמה פעמים נתקלתם במצב בו, השליכט שבחרתם לביצוע העבודה הגביל את התוצאות שרציתם?

זה הסוף למגבלות