19-min

לא רק ציפוי חוץ!

הגיע הזמן להבין שהשליכט אינו רק ציפוי חוץ!

בעבר היה נהוג לראות שליכט צבעוני רק בקירות חיצונים, אך היום תחום עיצוב הבית התרחב והכל אפשרי. אנחנו כל הזמן במרדף אחרי העיצוב הייחודי לביתנו ובכך מחפשים רעיונות מיוחדים ושונים לעיצוב חללי הבית. אז לאחר מחשבה של בעלי מקצוע הגיעו למסקנה, למה להשתמש בשליכט שהוא בעל עיצוב כפרי ואותנטי רק לקירות חוץ ולמה שלא נשתמש בו לעיצוב חללים בפנים הבית וליצור עיצוב דקורטיבי ומיוחד?

השימוש בשליכט בחללי הבית יוצר אלמנט כפרי ומביא אופי אל פנים הבית. נראה את השליכט צבעוני בחדרים רטובים, קיר אחד בסלון או חדר שינה או איפה שרק נחלום, בשימוש בשליכט בפנים הבית נתמקד במיוחד בגוון ובטקסטורה שמאוד משמעותיים לתוצאה הסופית ומכיוון שלשליכט יש השפעה רבה מומלץ להשתמש בו במידה.
ישנם כמה דוגמאות שאדריכלים ומעצבי הבתים מאוד אוהבים להשתמש דווקא בקירות פנים אלה לשימוש בשליכט הצבעוני כדי ליצור מראה יוצא דופן בדרך פשוטה. ריכזנו עבורכם כמה דוגמאות לצביעת שליכט צבעוני בחלל הבית-

שליכט צבעוני פיגמנטופ

חדר שינה-

החלל האינטימי ביותר בביתנו הוא חדר השינה, המקום בו אנחנו קמים בכל בוקר והולכים לישון בסוף כל יום, בגלל זה ישנה משמעות רבה לעיצוב החדר השינה ואנו מחפשים עיצוב נח שישרה עלינו אווירה נעימה ולשינה שלווה. בעזרת שליכט צבעוני נוכל לעצב את החדר בצורה מודרנית ומיוחדת ולגרום לאווירה שאנו רוצים בחדר השינה. כדאי לבחור את הקיר הדומיננטי בחדר ולרוב זהו יהיה קיר גב המיטה, בחירת גוון צבע השליכט הוא חשוב במיוחד מפני שחשוב שהוא יתאים לחלל החדר מפני השפעתו על הסגנון העיצובי.

סלון-

המראה המוכר של הקירות הלבנים כבר ממזמן הולך ומפנה את עצמו לטובת עיצוב ייחודי באמצעות שליכט צבעוני, כאשר אנו רוצים לעצב את חלל הסלון שיהיה אותנטי אך לא צעקני מידי, נצבע קיר אחד לרוב קיר הטלוויזיה. לרוב זהו יהיה קיר נורא גדול שדורש התייחסות מיוחדת ונרצה להפוך את הפינה בה מתקיימים המפגשים המשפחתיים לחלל נעים עם מראה דומיננטי וייחודי.

חדרים רטובים-

חדרי אמבטיה מקלחות ושירותים הם חדרים רטובים בהם קיים המון לחות ורטיבות ובחירת החומר היינה מאוד חשובה, מפני האפשרות להצטברות של עובש ופטריות.
השליכט הצבעוני ידוע ביתרונותיו המעולים בסביבה רטובה, וקיים שליכט צבעוני במיוחד לחדרים רטובים – שליכט סילקטי אקרילי , אך הוא עדין אינו תחליף לקרמיקה ושימושו יהיה מסביב לקרמיקה. בגלל שהשליכט הצבעוני מעולה בזכות יתרונותיו להפוך את הקיר לעמיד בסביבה רטובה הוא מתאים לקירות בחדרים רטובים בהם אין מגע ישיר עם מים.
מבחינה עיצובית במקום בו אנו פותחים את הבוקר נרצה לקבל את העיצוב המרגיע להמשך היום שלנו ובחירת הגוון והטקסטורה באים ליידי ביטוי במיוחד בחללים קטנים ונשקיע בהם מחשבה ליצירת חלל נעים.

הגשימו את החלומות שלכם

לסיכום, כל אלמנט עיצובי שתבחרו לקירות חלל הבית צריך לשקף החלומות שלכם. באמצעות שליכט צבעוני תוכלו להגשים את החלומות שלכם ולייחד את הבית שלכם בדרכים מופלאות, באמצעות הטקסטורות והגוונים רבים הקיימים בשליכט ואותם נכניס אל תוך ביתנו ונוכל לקבל מגוון רחב של אפשריות עיצוביות.
חברת פיגמנטופ שמה לה למטרה שבחירת הגוונים והטקסטורות ייעשו בקלות ובהנאה ויזכרו כחוויה טובה מתהליך בניית הבית. העובדים בפיגמנטופ יעזרו לכם בכל התהליך העיצובי מבחירת הקיר עד הטקסטורה והגוון, לפיגמנטופ מבחר ענק של צבעים ומכאן מגיע האפשרות לשחק עם העיצוב בבית ולהגשים את החלומות לבית המושלם!

בואו לדבר איתנו! נשמח לשמוע מכם, לייעץ ולהסביר על שליכט צבעוני.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

קבלנים, אדריכלים, מעצבי בתים, עובדים ובעלי בית - כמה פעמים נתקלתם במצב בו, השליכט שבחרתם לביצוע העבודה הגביל את התוצאות שרציתם?

זה הסוף למגבלות