יסוד מקשר אקרילי חודר

יסוד מקשר אקרילי חודר

יסוד מקשר אקרילי חודר, משמש כשכבה לפני ביצוע שליכט צבעוני בעל כושר חדירה והתקשרות אל הקיר.

צבע יסוד חודר על בסיס מים החודר לתשתית ומאפשר התקשרות צבעים וציפויים עליוניים. לשימוש פנימי וחיצוני. משמש כשכבה ראשונה על טיח שחור או בטון לפניי יישום שליכט צבעוני וכיסוד על קירות צבועים בצבע אקרילי לפני יישום רב גמיש או צבעים אקריליים אחרים. ניתן לקבל את היסוד המקשר בכל גוון ותואם לגוון השליכט הצבעוני.

טיח שחור חדש יש לנקות בעזרת מטאטא כביש או שטיפה במים להסרת גרגירי הטיח הרופפים. בקירות קיימים, יש להסביר את כל הצבע המתקלף או הרופף, יש לוודא שצבע שנשאר מחובר היטב לקירות. פגמים וחורים יש לתקן ולהחליק בעזרת דבק P3100.
סדקים יש לפתוח ולאחר צביעת היסוד, למלא עם דבק P2100 או בתערובת צמנטיט. קירות צבועים יש לשטוף במכונות לחץ מים להסרת פיח, אבק ולכלוך.

ניתן ליישם את היסוד המקשר במריחת מברשת או רולר או התזה. את היסוד המקשר יש למרוח מלמעלה למטה וכן לרדת מתחת לתחילת המים. ניתן לדלל את היסוד המקשר יחס 1:3.5 במים. בחורף אין למרוח את היסוד המקשר על קיר רטוב, יש להמתין לייבוש מלא ומוחלט. כושר כיסוי נדרש 350-450 למ"ר בהתאם לאופי ספיגת התשתית.

מכיל: תערובת עשירת אקריל על בסיס מים. דילול:1-1.5 ליטר מים. כושר כיסוי" על גבי טיח שחור: כ-1 מ"ר/2 ק"ג. על גבי קירות חלקים: כ-3 מ"ר/1 ק"ג.
כושר הכיסוי מחושב על עובדת פועל מיומן ע"ג תשתית בעלת ספיגה רגילה והוא עשוי להשתנות בהתאם לאופן העבודה, פני השטח ותנאי מזג האוויר.

אין ליישם את החומר כאשר הטמפרטורה מתחת ל-7 מעלות צלזיוס וכשאר צפוי גשם בטווח של 72 שעות.

ייבוש למגע: 4 שעות (בתנאי מזג אוויר רגילים) ייבוש סופי: 24 שעות.

כלים וידיים ניתן לנקות במים וסבון בתום השימוש.

12 חודשים בדלי סגור, במקום קריר ויבש.

24 ק"ג.

בואו לדבר איתנו! נשמח לשמוע מכם, לייעץ ולהסביר על שליכט צבעוני.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

קבלנים, אדריכלים, מעצבי בתים, עובדים ובעלי בית - כמה פעמים נתקלתם במצב בו, השליכט שבחרתם לביצוע העבודה הגביל את התוצאות שרציתם?

זה הסוף למגבלות