שליכט צבעוני פיגמנטופ

בחירת הגוון המושלם לקירות חוץ

תהליך בחירת הגוון

אחרי שבנינו את בית חלומותינו והקמנו את כל התשתיות הגענו אל החלק החשוב והסופי והכי משמעותי- בחירת צבע לקירות חוץ של הבית. ברושם ראשוני על הבית כולם יבחנו ויסתכלו על החלק החיצוני, שהינם דומיננטיים במיוחד ורחבים מאוד ומוסיפים חלק ענקי של עיצוב הבית. אז בטוח שנרצה להשאיר רושם ראשוני מוצלח! ואם כל כך השקענו כל הדרך עד כה, לא נשאיר את כל האנרגיות שלנו וניתן את ה100 אחוז להגשמת החלום שלנו? כמובן שכן ובשל כך אנחנו נמצאים לתת לכם את הטיפים הכי טובים לבחירת הגוון המושלם.

תהליך בחירת הגוון של קירות חוץ שונה מאוד מקירות פנים, הקירות חשופים יותר לשינוי מזג האוויר והחומר צריך להיות עמיד בפני סדקים, לחות, מים, מלחים והיינו צריך להיות גמיש במיוחד בשל תזוזת הקרקע. בחירת החומר הינה חשובה מאוד והינה משימה לא קלה מפני המבחר הרחב של הצבעים, הגוונים והטקסטורות. אך לא פחות חשובה בחירת הצבע וישנם כמה שלבים חשובים שלא הייתי מוותרת עליהם על מנת לקבל את התוצאה הכי טובה!

מניפת הצבעים

בהתחלה כמובן נבחר את הצבע המרכזי והאם נרצה אותו בהיר/כהה וישר נעבור אל מניפת הצבעים. קיימים במניפת הצבעים אלפי גוונים וצריך לא להתבלבל ולהתמקד במה שבחרנו, ברובם של מניפות הצבעים ישנם סדר של חלוקת צבעים- תחילה גוונים בהירים ואז לגוונים חזקים ולבסוף צבעים ניטרליים אל תוותרו ובקשו דוגמאות של הצבע מפני שהגוון במניפת הצבעים כאשר מייצרים אותו שונה כאשר מבוצע על הקיר.

צבע סגול שליכט צבעוני

ניגוד צבעים

בשנים האחרונות התעוזה והחלומות בבחירת הצבעים גדלה ובחירת צבעים כהים אינה כבר משהו שונה. שלבו בין צבע דומיננטי כהה וניגודי עם צבע בהיר ונטרלי וייצרו משהו חדשני אל ביתכם, לכו על ניגודים ואל תחששו. סגול ילך עם צהוב, ירוק ילך עם כחול ואדום הוא גם צבע מעולה לשילוב! הכל אפשרי הפכו להיות מיוחדים ותצרו את הטרנד החדש. אך תמיד הסתכלו מסביב על צבע החלונות, ריהוט גן וגם על הבתים בשכונת המגורים והתאימו את הצבעים אל הסביבה שלכם.

שליכט צבעוני לבן

הצבע הלבן הוא הצבע הכי נראה לעין בישראל אך בחירתו בו אולי תופתעו אינה הכי פשוטה, לצבע הלבן יש הכי הרבה גוונים. לבן הוא צבע מודרני והשימוש בו יכול לשנות את כל עיצוב הבית בחרו בו בקפידה. חשוב לשים לב אל הפריטים שקיימים בבית- חלונות, דלתות, חצר, שער הבית, הבתים מסביבנו וכל מה שמגיע עם קירות החוץ. אם פריטים אלה בצבעים כהים מומלץ להשתמש בצבע הלבן לקירות החוץ ובזכות זה להדגיש את החלקים הכהים. נסו על הקיר את הצבע הלבן וחכו לייבוש, ישנם צבעים לבנים שבייבוש נוטים להגיע לגוון אחר.

המלצות נוספות לבחירת הצבע המושלם-

  • התייעצו עם אנשי מקצועי, איפה שתבחרו לקנות את הצבע בטוח קיימים אנשי מקצוע שישמחו לעזור לכם וכמובן תמיד אפשר לקבוע פגישת ייעוץ וסוכן יגיע עד אליכם.
  • אל תוותרו על בדיקת הגוון על הקיר לפני קניית כל החומר. זהו חלק חשוב מפני שהחומר על הקיר נראה שונה מכמה סיבות- תאורה וייבוש החומר על הקיר.
  • המלצה שלי לקירות חוץ מלבד החשיבות הגבוהה של הגוון, בחרו בשליכט צבעוני וקבלו טקסטורה שתוסיף לעיצוב הקירות ותהפוך אותו להרבה יותר יפה ומיוחדת.
שליכט צבעוני פיגמנטופ

קראתם והבנתם מהי הדרך הנכונה לבחירת הגוון? מרגישים שזה הזמן לבחור את הגוון? השאירו פרטים ונשמח לעזור לכם בכל מה שתצטרכו 😊

בואו לדבר איתנו! נשמח לשמוע מכם, לייעץ ולהסביר על שליכט צבעוני.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

קבלנים, אדריכלים, מעצבי בתים, עובדים ובעלי בית - כמה פעמים נתקלתם במצב בו, השליכט שבחרתם לביצוע העבודה הגביל את התוצאות שרציתם?

זה הסוף למגבלות