שליכט צבעוני בשרון

אילו סוגי שליכט קיימים?

מהו בעצם שליכט?

את השליכט נפגוש כיום על רוב הבתים, הוא מאוד נפוץ מפני יתרונותיו הרבים. השליכט היינו חומר המספק את המענה המוצלח לעיצוב קירות חוץ וקירות פנים, המבחר הרחב של הגוונים והטקסטורות מבטיח מראה אחיד, אסטטי ומעוצב. ותפקידו המרכזי של החומר הוא להגן על קירות הבית מפני סדקים ופגמים, איטום מפני מים ומזג אוויר קיצוני והגמישות הרבה של החומר המונעת סדקים בזמן תזוזת הקרקע.

קיימים שני סוגים מרכזיים של שליכט  – השליכט האקרילי והשליכט המינרלי. יש בניהם המון יתרונות דומים אך הם שונים מבחינת מרקם וחומר.

p1111

מה ההבדל בין שליכט אקרילי למינרלי?

שליכט אקרילי-

השליכט האקרילי מבוסס על פולימרים ודבקים מחומרים סינטטים שונים והיינו החיפוי חוץ הכי פופולארי כיום בישראל בזכות יתרונותיו הרבים. רוב בעלי המקצוע המחפשים את החומר בעל הערכים הגבוהים ביותר, שייתן להם את התוצאה הכי טובה יבחרו בשליכט האקרילי מפני יתרונותיו למזג אוויר קיצוני והגמישות של החומר המגשרת על סדקים וכל זה בזמן השמירה על עיצוב דקורטיבי בעל אופי עיצובי ייחודי. לשליכט האקרילי מראה כפרי בטקסטורה של חריצים וגרגרים ברמות שונות. ישנם טקסטורות רבות- TOP40 הכי עדין – TOP350 הכי גס. קיימים אלפי גוונים של שליכט אקרילי צבעוני מכל מניפת הצבעים. השליכט היינו מבוסס בעיקרו לקירות חיצוניים וחשוף לשמש, מזג אוויר והסביבה ויישומו על גבי קיר בעל סדקים אפשרי ויוצר מראה אחיד ואסטטי. לפני המריחה שלו על הקיר יש לבצע יסוד מקשר, המחבר בין הקיר לחומר האקרילי. בזכות השליכט האקרילי הצבעוני כל אחד יכול לעצב את הבית שלו במראה ייחודי, עם אפקטים, טקסטורות וגוונים רבים ושונים.

שליכט מינרלי

השליכט המינרלי מבוסס על חומרים טבעיים הכוללים סיד, חול, אשלגן עופרת ועוד חומרים טבעיים, מפני זה היינו חומר הנחשב ידידותי לסיבה ומיושם כיום בבנייה המודרנית המעודדת לבנייה ירוקה. שליכט TOPNETURAL היינו שליכט מינרלי העמיד למזג אוויר, מונע הצטברות של פטריות ועובש בקירות. השליכט המינרלי היינו חומר נושם שאיינו קולט אדים ולחות ובכך הקיר לא יסבול מעובש לעומת קירות אחרים. אפשר למרוח את החומר ישר על הטיח השחור ובשכבה אחת, דבר זה מהווה חיסכון כי איינו מצריך למרוח חומר לפני ולבצע את המריחה פעמיים כמו שנעשה בשליכט הצבעוני. השליכט המינרלי קיים בגוונים של צבעים טבעיים כגון אבן, וחול וכדומה. ישנם טקסטורות שונות הבאות ליידי ביטוי בזמן המריחה כגון טקסטורה מגורדת, מחוספסת ומרוססת המתאימות לכל סגנון עיצובי.

קיימים עוד סוגי שליכט צבעוני אך אלה הם המרכזיים, הם מספקים את המענה הכי טוב לעיצוב חיצוני ופנימי ותפקידם המרכזי הוא להגן על קירות הבית מבחינת סדקים ופגמים, איטום מפני מים וגמישות החומר.

חברת פיגמנטופ הוקמה מהצורך של בעלי המקצוע לבחור בשליכט בעל יתרונות רבים העומד מבחינת איכות החומר והערכים שלו על פי תו תקן של מכון התקנים תקן 1731

שליכט אקרילי

בואו לדבר איתנו! נשמח לשמוע מכם, לייעץ ולהסביר על שליכט צבעוני.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם

קבלנים, אדריכלים, מעצבי בתים, עובדים ובעלי בית - כמה פעמים נתקלתם במצב בו, השליכט שבחרתם לביצוע העבודה הגביל את התוצאות שרציתם?

זה הסוף למגבלות